نوشته شده توسط : suzi
 رستوران شاد قشم از رستوران های شناخته شده در جزیره قشم می باشد که اکثر گردشگران آن را می شناسند. در این رستوران شما می توانید انواع غذاهای دریایی و ایرانی و بین المللی را سرو می شود ، میل کنید. ساعت کاری این رستوران 12 تا 15 و شب ها 19 تا 24 میباشد ،در سفر تور قشم اسفند 94 بعد از خرید و گشت و گذار غذا خوردن در رستوران شاد قشم دلچسب خواهد بود.

 

 

رستوران دودلفين قشم از بهترین رستوران های قشم می باشد که در منطقه درگهان قشم واقع شده است ، همچنین قابل ذکر است که در این رستوران مجلل انواع غذاهای ایرانی و دریایی سرو می شود. این رستوران با ادارات و موسسات برای برگزاری جشن و میهمانی قرارداد امضا می کند. رستوران دودلفين قشم پذیرای گردشگران تور قشم نوروز 95 برای میهمانی در محیطی آرام و دلنشین می باشد. این رستوران در طبقه دوم مجتمع تجاری دودلفين قرار دارد.

 

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
:: برچسب‌ها: بهترین رستوران های قشم,رستوران های قشم ,بهترین رستوران قشم ,ارزان ترین رستوران قشم, رستوران خوب قشم, رستوران مجلل قشم ,
:: بازدید از این مطلب : 189
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : suzi

رستوران بانی قشم از رستوران های معرف و پرطرفدار در جزیره زیبای قشم می باشد که انواع غذاهای خوشمزه در آن سرو می شود که ساعت کاری از 12 تا 3 بعد از ظهر و 7 تا 12 شب می باشد . برای رفتن به این رستوران از انتهای بلوار امام قلی خان می توانید بروید و شماره تلفن این رستوران 07635248901 می باشد .شما مسافران تور قشم فروردین 95 اگر قصد رفتن به یک رستوران در جزیره قشم دارید این هتل گزینه مناسب است.

 

 

رستوران نعیم قشم جز رستوران های معروف با فضایی گرم و صمیمی در جزیره قشم می باشد که اکثر مسافران در سفر خود به این رستوران می روند. رستوران دارای تنوع غذایی می باشد که شما می توانید باب سلیقه خود از منو انتخاب کنید و میل کنید ، ما به شما خوردن غذاهای دریایی در این رستوران را پیشنهاد می کنیم. گردشگران تور قشم بهار 95 اگر قصد رفتن به رستوران نعیم قشم را دارند از میدان امام قای خان به سمت شرق بروند.شما ره تلفن رستوان 07635246665 می باشد.

 

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های معروف قشم,رستوران های قشم ,بهترین رستوران قشم ,ارزان ترین رستوران قشم, رستوران خوب قشم, رستوران مجلل قشم ,
:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : suzi

هتل آرمان قشم از لحاظ موقعیت مکانی در بلوار ساحلی شهر درگهان که دارای چشم اندازی بسيار زیبا و ديدنی نزدیک به  مجتمع های تجاری  می باشد و با بهترین امکانات هتلداری پذیرای میهمانان خود می باشد . هتل آرمان قشم جز اولین هتل های شهر درگهان می باشد که دارای اتاقهای راحتی برای مسافران تور قشم آذر 94 است که تعداد این اتاقها 27 عدد می باشد . از امکانات این هتل که قابل ذکر است می توان به تخت خواب های مناسب و دستگاه تلویزیون ، تلفن ، سیستم های گرمایشی و خنک کننده با تهویه مناسب ، یخچال و . . .  اشاره کرد . در کل اتاقهای هتل آرمان قشم دارای تجهیزات لازم و ضروری برای گردشگران تور قشم دی 94 می باشد . همچنین شما می توانید در کافی شاپ زیبا و جدید هتل آرمان قشم لحظات خوبی را سپری کنید.

 


تور قشم هتل آلاله

هتل آلاله قشم از هتل های 3 ستاره این جزیره است که از نظر جغرافیایی دارای موقعیت مناسبی است. این هتل در نزدیکی مراکز خرید و اسکله تفریحی درگهان قشم قرار دارد. همچنین اتاق های این هتل رو به دریا هستند و مسافران عزیز تور قشم زمستان 94 که در این هتل اقامت دارند می توانند از دیدن چشم انداز بی نظیر آن نهایت لذت را ببرند. هتل آلاله در نزدیکی مرکز خرید دو دلفین , مروارید , اطلس , ایران مال , پرشین گلف و... واقع شده است و گردشگران تور قشم ویژه تعطیلات دی 94 با یک پیاده روی 5 دقیقه ای از هتل به سمت این مراکز خرید می توانند هر آنچه را که نیاز دارند از این بازارها تهیه نمایند.


هتل پرشین گلف قشم

هتل پرشین گلف قشم از هتل های 3 ستاره شهر درگهان این جزیره هفتگانه می باشد و یکی از زیباترین مجتمع های های این منطقه به حساب می آید که دارای 150 اتاق تمیز با امکانات رفاهی لازم برای میهمانان تور قشم 94 است از جمله تلویزیون , یخچال , تلفن , حمام , مبلمان و... می باشد. علاوه بر این هتل پرشین گلف دارای بهترین موقعیت جغرافیایی می باشد زیرا در نزدیکی مجتمع های تجاری دیا , دو دلفین , بازار صدف , بازار قدیم , بازار مروارید , بازار نگین , بازار نور و... قرار دارد و گردشگران تور قشم پاییز 94 با اقامت در این هتل می توانند به راحتی به این مراکز تجاری بروند و هر آنچه را که می خواهند تهیه نمایند. از دیگر امکانات این هتل می توان به رستوران , کافی شاپ , روم سرویس , لاندری , تاکسی سرویس , لابی , چایخانه سنتی و... اشار کرد.

تور قشم هتل پرشین گلف

 

 مطالب مرتبط:
 

 



:: موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
:: برچسب‌ها: هتل های شهر درگهان قشم,هتل های قشم, بهترین هتل های قشم , هتل های ارزان قشم , هتل های مجلل قشم ,
:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : suzi
 

آیین کهن نوروز صیاد در قشم  هر ساله در وسط تابستان برگزار می شود در این روز هیچ کدام از صیادان قشم ماهی و موجود آبزی را صید نمی کنند و در این روز جشن به پا می کنند ، این روز دقیقا در آخرین روز تیر ماه می باشد . گردشگران تور قشم ویژه تعطیلات دی 94 می توانند در این زمان از سال به روستای سلخ بروند و آیین کهن نوروز صیاد در قشم را از نزدیک ببینند که از صبح تا غروب می باشد. و همچنین مردمان این منطقه در روز جشن  از خوردن غذاهای دریایی پرهیز می کنند . این مراسم به منظور جلوگیری از آسیب به ماهی ها در زمان تخم ریزی آن ها می باشد که یک کار هدفمند برای حفاظت از محیط زیست می باشد. مسافران تور قشم زمستان 94 که قصد بازدید از آیین کهن نوروز صیاد در قشم  را دارند میتوانند این روز با اهالی منطقه جشن بگیرند.





:: موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
:: برچسب‌ها: آیین کهن نوروز صیاد در قشم,دیدنی های قشم , جاذبه های گردشگری قشم , جاذبه های توریستی قشم , بهترین جاذبه های توریستی قشم ,
:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 آذر 1394 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد